WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Zdaniem redaktora tomu: „Postrzeganie przez studentów wartości w muzyce to świadome przyjmowanie, analizowanie własnych sądów i wyobrażeń, spostrzeganie cech i właściwości niezbędnych do tworzenia nowych pojęć, a także do nabywania umiejętności klasyfikowania i dokonywania indywidualnych wyborów.” Niniejszy tom został podzielony na trzy części. Część I została zatytułowana: Wartości w refleksji naukowej i rozważaniach teoretycznych, część II to: Introcepcja wartości w działaniach praktycznych studenta i nauczyciela – i tu zostały zawarte teksty dotyczące problemów z zakresu kształtowania techniki gry na fortepianie, problemy warsztatu dyrygenckiego i emisji głosu. Część III nosi tytuł: Wartości edukacyjne przedmiotów pedagogiczno-metodycznych. Z badań własnych. Mieszczące się tu artykuły koncentrują się na metodyczno-pedagogicznym aspekcie przedmiotów (służących edukacji muzycznej) w zakresie szkoły wyższej.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.